středa 23. května 2012

Rozjezdy pro hvjezdy

No a když už jsem dneska nadopovaný elektrickou energií až mi stříká z ... no uši to sice nejsou, ale v zájmu dobrých mravů to necháme tak. Říkal jsem si, že by nemuselo být na škodu se trošku víc rozepsat o tom, odkud jdu, kde jsem a kam kráčím... Potom sem si řekl, že je vám po tom celkem kulové, takže se trochu rozepíšu o té poslední části a to je kam kráčím. Kam kráčím... Kam krá.... Kam?!? Sakra, proč zrovna tyhle životní otázky jsou tak složité a komplikované na zodpovězení. Dobře, dobře, tak něco jednoduššího. A abych si to zjednodušil na maximum, pozval jsem si dobrého kamaráda Uweho Bolla.



U.B.: "Guten Tag HD Shmack!"
HD_S.: "Ne, ne je to Shpeck, strýčku Uwe."
U.B.: "Ja ja, gut, gut, guuuuuuuuut. Tak začneme s tím scheize verhör!"
HD_S.: "Ale to nemá být výslech, ale rozhovor, trochu mě přiblížit mým budoucím čtenářům."
U.B.: " Ja ja, gut. Prfni abfrage! Co měla HD_Shpack f plan?"
HD_S.: "Shpeck."
U.B.: "Was?!"
HD_S.: "ShpEck! Ale to je jedno. Takže, rád bych se věnoval převážně nějaké te tvorbě stripů, ale rozhodně se tady chci vypisovat v podstatě o všem a ze všeho co se mi líbí. Chtěl bych psát o filmech, komiksech, seriálech a tak podobně, co mě zrovna napadne."
U.B.: "Das ist gut, takže ty psala i o má tforba?"
HD_S.: "Ehm... eee... chmm... Hele, vidíš toho draka v kuchyni?"
U.B.: " Was Drachen?" Uwe otáčí hlavu, HD_S si mezitím rychle nasazuje sluneční brýle a vytahuje s kapsy stříbrnou tyčinku s červeným světýlkem na konci....


O jedno rychlé promáznutí paměti později...


U.B.: "Was? (lehce zmaten se rozhlíží kolem sebe) Seltsam... Drucha otazek, ty už někdy něco fytfořila?"
HD_S.: " To jsem rád, že se ptáš. Popravdě před určitou dobou jsem tvořil spolu se svým kolegou Gabíkem nějaké ty stripy, kde jsme si dělali legraci s emíků, gothiků, nerdů, tebe a tak dál. Dokonce jsme se účastnili i takové menší vernisáže s knihovnicky tematizovanými stripy. Mám v plánu během pár dnů vytvořit zde takový menší archiv, aby si čtenář budoucí (lector futurum) vytvořil nějakou představu o tom, jak moc zhruba je chorý můj mozek."
U.B.: "Gut gut, Víš co, Shpeck? Ty nebýt interessant person."
HD_S.: "????"
U.B.: "Ja ja, srat na teba, jít domu."




Uwe se pomalu zvedne s křesla a otočí se k HD_S zády. Ten vytáhne devítku s tlumičem spoza křesla a střelí strejdu Uweho do hlavy. Poté se zvedne, hodí si Uweho mrtvolu na záda a ukryje ji ve stínu. Přebije a vyrazí si do Third Echelon pro další rozkazy. Opět jednou zachránil svět a nikdo se o tom nedozví... 

Žádné komentáře:

Okomentovat